Producătorii de tablete au livrat în al doilea trimestru al anului 34,4 milioane de dispozitive, conform celei mai recente estimări publicate de IDC.
Al doilea trimestru vine cu o creștere anuală de 22,1%, care aduce piața la un nivel similar cu cel de dinaintea pandemiei, semn că piața și-a revenit.
Cu 12,3 milioane de iPad-uri livrate și o creștere anuală de 18,2%, Apple rămâne liderul detașat al pieței.
CITEȘTE ȘI Elon Musk redeschide lupta juridică cu OpenAI: Perfidia și înșelăciunea sunt de proporții shakespearieneApple are acum 35,8% din piața tabletelor, ajutată de lansările modelelor noi de iPad Air și iPad Pro de 11 și 13 inch.
La mare distanță, cu 6,9 milioane de tablete livrate, vine Samsung, care se bucură, totuși, de o creștere similară cu Apple.
Ceilalți trei mari jucători ai pieței sunt Lenovo, Huawei și Xiaomi. Ultimii doi s-au bucurat de creșteri anuale masive - Huawei a crescut cu peste 40%, iar cota Xiaomi a crescut cu 94,7%.