Pentru prima oară, cei mai mulți bani din reclamele online au intrat pe zona de mobile

Pentru prima oară, cei mai mulți bani din reclamele online au intrat pe zona de mobile
scris 27 apr 2017

2016 este primul an în care firmele de publicitate au investit mai mulți bani pentru reclame pe site-urile mobile decât pe internetul tradițional.

Conform unui raport realizat de PricewaterhouseCoopers și Interactive Advertising Bureau, internetul mobil a beneficiat anul trecut, pentru prima oară în istorie, de majoritatea banilor investiți în publicitatea digitală.

Urmărește-ne și pe Google News

În 2016, conform celor două companii, veniturile din reclamele online au crescut la 72,5 miliarde de dolari, cu 22% mai mult decât anul precedent. Dintre acestea, 36,6 miliarde de dolari, adică 51%, au intrat pe zona de mobile.

Acțiunile Twitter au crescut cu 10% după publicarea unor rezultate trimestriale peste așteptări CITEȘTE ȘI Acțiunile Twitter au crescut cu 10% după publicarea unor rezultate trimestriale peste așteptări

Cele mai mari creșteri le-au înregistrat reclamele din:

  • Conținutul video – 9,1 miliarde dolari, creștere de 53%
  • Social media – 16,3 miliarde dolari, creștere de 50%
  • Căutări – 35 miliarde dolari, creștere de 19%

Pentru prima oară într-un astfel de raport, au fost măsurate și veniturile din reclame pentru conținutul audio. Acesta a generat 1,1 miliarde de dolari în 2016.

În ceea ce privește principalii beneficiari ai acestor venituri, fără să ofere cifre concrete, raportul arată, fără să surprindă pe cineva, că majoritatea banilor ajung la marile companii de tehnologie, în frunte cu Google și Facebook. Mai mult, în raport se arată că dominația celor doi este în continuă creștere.

Pentru prima oară, cei mai mulți bani din reclamele online au intrat pe zona de mobile
viewscnt
Afla mai multe despre
reclame
advertising
google
facebook