Facebook anunță că, datorită numeroaselor noutăți și optimizări realizate în ultimele luni, Instagram a depășit pragul de 700 de milioane de utilizatori.
700 de milioane de utilizatori pentru rețeaua socială care a făcut utilizatorii să uite de serviciul de photosharing al celor de la Yahoo!, Flickr, este o performanță impresionată, dar la fel de impresionant este faptul că ritmul de creștere este din ce în ce mai bun.
Lansată în octombrie 2010, Instagram a avut nevoie de doi ani și jumătate să atingă prima sută de milioane de utilizatori. De când a fost achiziționată de Facebook, la fiecare 6 luni erau adăugați alți 100 de milioane de utilizatori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La 600 de milioane de utilizatori se ajunsese în decembrie 2016, ceea ce arată că ultima sută de mii de utilizatori a fost adăugată în mai puțin de 6 luni. Acesta lucru semnifică o accelerare neașteptată a ritmului de creștere.
Cât despre factorii care au contribuit la aceste creșteri, Facebook notează numeroasele funcții noi și optimizări făcute în ultima vreme. Printre acestea, se numără simplificarea procesului de creare a unui cont nou și sugestiile de prieteni îmbunătățite.
Este adevărat că reprezentarea performanței prin utilizatori unici lunari nu este neapărat cel mai bun indicator pentru succesul unui produs și nu vorbește despre implicarea acestora în ceea ce privește conținutul. Însă asta nu face mai puțin impresionantă performanța realizată de Instagram.