Din cauza nivelului aparent foarte redus de utilizare, Facebook a decis că noua funcție Stories are nevoie de îmbunătățiri la doar o săptămână de când a fost lansată.
Facebook a lansat Stories pe 28 martie. Noua opțiune constă într-o bară plasată în partea superioară a aplicației, unde utilizatorii pot posta conținut valabil doar pentru 24 de ore, ce poate fi personalizat cu diverse markere și emoji-uri.
Aplicația Facebook nu este primul produs al companiei care a primit această funcție copiată de la Snapchat. Spre exemplu, pe Instagram, aceasta s-a dovedit un real succes. La nivelul lunii ianuarie, 150 de milioane de utilizatori de Instagram foloseau zilnic această facilitate.
În cazul aplicației Facebook, însă, se pare că situația nu este deloc roz. Facebook nu a dat până acum publicității cifre oficiale, însă rețelele sociale sunt pline de utilizatori care susțin, cu screenshot-uri care le susțin afirmațiile, că nimeni sau foarte puțini oameni din cercul de prieteni folosesc Stories.
CITEȘTE ȘI Facebook construiește un nou centru de date, cu o suprafață de aproape 1 milion metri pătrațiDeși este prea devreme pentru a trage o concluzie cu privire la succesul sau eșecul noii funcții, faptul că Facebook vine la doar 9 zile distanță cu modificări, pare să confirme faptul că Stories duce lipsă de adepți și că Facebook a observat acest lucru.
Prin urmare, Facebook a decis că este cazul să completeze bara goală a funcției Stories, care trebuia populată de utilizatorii care postează conținut, cu imaginile de profil ale celor care nu o folosesc. Mutarea nu pare să aibă un rol în determinarea sau forțarea utilizatorilor să încerce nouă funcție, ci doar să umple spațiul alb care trădează un eșec al companiei.
Imaginile de profil cu utilizatorii care nu folosesc Stories au un efect de estompare care îi face pe aceștia să pară niște fantome. Asta pentru a nu se crea confuzie între cei care chiar folosesc Stories și cei puși acolo de Facebook doar pentru a umple un spațiu gol.