Orange România, afaceri de 275 milioane de euro în trimestrul 2

Orange România, afaceri de 275 milioane de euro în trimestrul 2
scris 26 iul 2018

Orange România a realizat o cifră de afaceri de 275 milioane de euro în trimestrul 2, în creștere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, creștere susținută, în principal, de evoluția pozitivă a segmentului de abonați ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente.

La 30 iunie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.537.000 de clienți.

Urmărește-ne și pe Google News

La finalul lunii iunie 3,6 milioane de clienți foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu peste 35% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Rețeaua Orange susține o creștere exponențială a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluție pozitivă de peste 80% comparativ cu T2 2017.

John McAfee recompensează cu 100.000 de dolari orice tentativă reușită de spargere a protecției portofelului de monede digitale Bitfi CITEȘTE ȘI John McAfee recompensează cu 100.000 de dolari orice tentativă reușită de spargere a protecției portofelului de monede digitale Bitfi

La finalul lunii iunie, rețeaua Orange 4G acoperea 95.1% din populația țării. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 139 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.

În intervalul 1 iunie -16 iulie, clienți ai Orange din comuna Florești, Cluj, au putut experimenta, în premieră europeană, prima rețea 5G multi-vendor de tip acces radio la punct fix (Fixed Wireless Access- FWA), ce oferă o performanță similară conexiunii prin fibră optică.

Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare, ca urmare a lansării pachetelor convergente Orange Love în luna septembrie a anului 2017. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 448.000 clienți, în creștere cu 12.6% față de T2 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 234.000 de abonați, în creștere cu 67%.

De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conținut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumătatea a anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017. Creșterea a fost înregistrată ca urmare a ofertelor noi ce facilitează accesul la o gamă extinsă de filme, emisiuni și seriale.

Orange Romania este liderul pieței de profil după numărul clienților și venituri.

În 2017, afacerile au atins un miliard de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
telefonie mobila
abonati