Facebook a pierdut 120 de miliarde de dolari din valoarea de piață ca urmare a rezultatelor financiare dezamăgitoare din al doilea trimestru.
În Q2, Facebook a înregistrat venituri de 13,23 de miliarde de dolari, puțin sub estimările care vorbeau de o creștere cu 13,36 de miliarde de dolari.
În aceeași perioadă, procentul de creștere a numărului de utilizatori a scăzut la 1,54%, după ce în trimestrul anterior fusese de 3,14%. Numărul total al utilizatorilor Facebook a ajuns la 2,23 de miliarde.
Pentru prima oară, numărul utilizatorilor Facebook din Europa a scăzut. Compania americană a pierdut 1 milion de utilizatori europeni, având acum 376 de milioane de utilizatori pe bătrânul continent.
CITEȘTE ȘI John McAfee recompensează cu 100.000 de dolari orice tentativă reușită de spargere a protecției portofelului de monede digitale BitfiAcțiunile companiei au scăzut dramatic după anunțurile financiare pentru al doilea trimestru, ducând la o pierdere de 120 de miliarde de dolari din valoare de piață. De la 217,5 dolari, o acțiune Facebook a ajuns să valoreze 172 de dolari.
În Statele Unite, Facebook câștigă în medie din reclame 25,91 dolari per utilizatori, în vreme ce în Europa această cifră este de doar 8,76 de dolari. Restul lumii aduce venituri medii pentru Facebook de numai 1.91 de dolari per utilizator.
Acestea au fost primele rezultate financiare anunțate de Facebook după lungul șir de scandaluri care a început cu Cambridge Analytica, atunci când datele a peste 87 de miliarde de utilizatori, printre care 112.000 de români, au fost accesate în mod neautorizat.