Numărul abonaților Netflix a crescut cu 16,5% de la an la an în ultimul trimestru, încă un semn că decizia de a bloca partajarea parolelor a fost cea corectă pentru business.
La nivel global, serviciul american de streaming are acum peste 277 de milioane de abonați.
Compania spune că versiunea cu reclame este deja aleasă de 45% dintre abonații noi din țările unde aceasta este disponibilă, după ce a crescut în ultimul trimestru cu 34% față de trimestrul anterior.
CITEȘTE ȘI Meta nu-și va lansa viitorul model lingvistic în Uniunea EuropeanăNetflix a câștigat 9,56 de miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, veniturile companiei fiind acum mai mari cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În aceeași perioadă, compania a raportat un venit net de 2,15 miliarde de dolari, sau 4,88 dolari pe acțiune, în creștere de la 1,49 miliarde de dolari, sau 3,29 dolari pe acțiune.
Atât veniturile, cât și numărul abonaților au crescut peste așteptările analiștilor și dovedesc, încă o dată, că interzicerea partajării parolelor a fost decizia corectă.