Pentru câțiva dolari pe lună, utilizatorilor li se promite acces nelimitat și lipsit de reclame la site-urile preferate de știri.
Mozilla este cel mai nou nume care se înscrie pe lista companiilor care încearcă să convingă utilizatorii să se aboneze la un serviciu de știri. Acesta urmează să funcționeze pe principiul “all you can eat”, similar serviciilor de streaming video și muzical.
Producătorul popularului browser web Firefox, spune că pentru un abonament de 5 dolari pe lună, utilizatorii vor putea citi site-urile favorite fără a vedea vreo reclamă pe ele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe lista de site-uri despre care se știe că vor fi înregimentate în momentul lansării se numără BuzzFeed, Gizmodo Media, Slate, The Atlantic și USA Today.
Din descrierea succintă a producătorului și numele site-urilor alese, se pare că serviciul celor de la Mozilla va funcționa pe un principiu diferit de Apple News+, cu care se ajunge invariabil să fie comparat.
Dacă Apple News+ are în componență site-uri de presă mari, care își pun la bătaie pentru Apple zona de știri aflate în spatele unui paywall, în cazul Mozilla serviciul include site-uri ale căror știri sunt gratuite. Plusul în acest caz vine neafișarea reclamelor care însoțesc de regulă știrile.
Mozilla pare să-și numească viitorul serviciul “Firefox Ad-free Internet”. Lansarea oficială a acestuia ar putea avea loc în următoarele săptămâni.