Consola Xbox va avea în curând propriul chatbot, care va fi folosit pentru automatizarea sarcinilor de suport tehnic.
Microsoft testează în prezent un chatbot pentru consolele de jocuri Xbox, susțin surse din cadrul companiei citate de The Verge.
Chatbot-ul va răspunde la întrebările care în mod normal ar fi ajuns la reprezentanții suportului tehnic și pare să facă parte dintr-un efort mai amplu al companiei de a-și dota consola de jocuri cu inteligență artificială.
CITEȘTE ȘI AI-ul Copilot va rula local pe PC-urile cu WindowsNumit, se pare, Xbox AI, chatbot-ul deține cunoștințe legate de conținutul paginilor de suport tehnic și este conectat la ecosistemul consolei.
Astfel, acesta poate răspunde la întrebările utilizatorilor și va putea soluționa inclusiv sarcini avansate, precum returnarea achizițiilor și transferarea înapoi a banilor plătiți.
Deocamdată, chatbot-ul este testat cu un număr limitat de utilizatori, test care a fost confirmat și de reprezentanții companiei.
„Prototipul face mai ușor și mai rapid pentru jucători să obțină ajutor cu subiecte de asistență, folosind limbajul natural și preluând informații din paginile de asistență existente” spun cei de la Microsoft.