Conținutul creat sau modificat cu ajutorul inteligenței artificiale va fi marcat pe Facebook și Instagram cu alte etichete decât cele de până acum, după ce Meta a decis să le modifice.
Meta a decis modificarea etichetelor folosite pentru evidențierea posturilor care includ conținut creat ori modificat cu ajutorul AI-ului.
În loc de „Made with AI”, ca până acum, pe aceste etichete scrie acum „AI info”. Meta spune că a luat această decizie deoarece vechile etichete „nu s-au ridicat la așteptările oamenilor și nu au oferit întotdeauna suficient context”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania americană a început să folosească etichete pentru conținutul realizat cu ajutorul inteligenței artificiale în luna aprilie.
Aceste etichete se bazează pe ceea ce Meta numește „standardele industriei” de identificare a conținutului alterat folosind AI-ul.
Recent, însă, aceste etichete au stârnit furia fotografilor, inclusiv a unora celebri, după ce fotografiile acestora au fost marcate ca fiind create cu AI din cauza unor simple reglări făcute în Photoshop.
Acesta pare să fi fost motivul concret pentru care gigantul american a decis să schimbe formularea din cadrul etichetelor pentru conținutul realizat cu ajutorul inteligenței artificiale.