Meta și EssilorLuxottica au decis să-și prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenți.
Cele două companii au anunțat că vor dezvolta ochelari inteligenți împreună și la trecerea în decada următoare, prelungind o înțelegere care a început în 2019.
„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră și de a o face să fie la modă", a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deține brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piața ochelarilor inteligenți cu un design asemănător ochelarilor obișnuiți.
În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenți care să arate futurist și pe care lumea să-i privească cu rezerve (cum a fost cazul ochelarilor Google), Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obișnuiți.
Recent, compania americană a început să adauge funcții de inteligență artificială ochelarilor inteligenți, ceea ce poate crește și mai mult interesul oamenilor.