eMAG, cel mai mare retailer local online, a vândut anul trecut peste 65.000 de polițe RCA și estimează că în acest an creșterea va fi de 25-30%, a declarat pentru Profit.ro directorul general al retailerului, Tudor Manea, prezent la WeLoveDigital Forum organizat de Profit.ro.
“Am început vânzarea de polițe RCA în decembrie 2011. Am crescut semnificativ în fiecare an și ne-am propus în acest an un avans de 25-30% față de 2015 în privința numărului de polițe vândute. Anul trecut, clientii au comandat pe eMAG peste 65.000 de polițe, dintre care, cumulat, 29% în ianuarie și decembrie, când se reînnoiesc foarte multe contracte”, a spus Manea.
Potrivit datelor eMAG, peste 90% din polițe sunt încheiate de persoane fizice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Datele Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) arată că numărul de contracte în vigoare existente la nivelul pieței la sfârșitul anului 2015 a fost de 5,19 milioane, iar numărul contractelor nou încheiate în de-a lungul întregului an a fost de 7,31 milioane.
Asigurătorii care vând RCA au subscris anul trecut prime de 3,12 miliarde de lei, cu 16,6% mai mult față de 2014.
Manea spune că eMAG studiază de ceva vreme posibilitatea intrării pe piața polițelor facultative CASCO.
“De asemenea, vrem să introducem în portofoliul eMAG tarife RCA pentru vehicule cu numere bulgărești. Din studiile noastre, pe drumurile din România circulă câteva sute de mii de mașini cu plăcuțe de înmatriculare de Bulgaria. Este o oportunitate pentru noi și vrem să o fructificăm”, a spus Manea.
Pe lângă RCA, în oferta eMAG există și asigurări de călatorie, care au depășit 20.000 de polițe în 2015.
“În perioada următoare ne așteptăm la creștere pe acest segment de piață, având în vedere ușurința cu care clienții pot comanda”, a mai spus șeful retailerului online.
Dante International, operatorul eMAG.ro, a consemnat afaceri de 1,24 miliarde de lei în 2014, în creștere cu 50% față de anul precedent, și o pierdere netă de 58,3 milioane de lei, în urcare de la 6,9 milioane de lei în 2013.
Acționarii companiei sunt Intervision (Services) Holdings BV (Olanda), o companie deținută de grupul sud-african Naspers, cu o participație de 76,38%, și omul de afaceri Iulian Stanciu - 23,61%.
Evenimentul este organizat cu sprijinul Telekom Romania, Prometheus Programmatic și Philip Morris International Romania.