Mai mult de jumătate din cei care s-au abonat inițial la Twitter Blue s-au dezabonat între timp

Mai mult de jumătate din cei care s-au abonat inițial la Twitter Blue s-au dezabonat între timp
scris 6 mai 2023

Un cercetător independent a pus cap la cap datele devenite publice după diverse leak-uri în presa de peste ocean și a ajuns la concluzia că abonamentul Twitter Blue nu prea este apreciat de utilizatorii rețelei.

În noiembrie 2022, când Elon Musk, proaspătul proprietar al companiei, a decis să relanseze abonamentele Twitter Blue pentru a include bifa albastră ca element principal de atragere a clienților, acesta număra în jur de 150.000 de abonați.

Urmărește-ne și pe Google News

În mod normal, cifra trebuia să reprezint un punct de pornire, de unde să crească pentru a oferi labilei platforme sociale o sursă stabilă de venituri, pe lângă reclamele care au pierdut mulți dintre advertiseri.

Peste 1 milion de oameni așteaptă să poată folosi Bluesky CITEȘTE ȘI Peste 1 milion de oameni așteaptă să poată folosi Bluesky

În schimb, Musk a obținut exact opusul a ceea ce spera. În loc să crească de la 150.000, numărul de abonați a luat-o în jos, iar la 30 aprilie Twitter Blue număra 68.157 de abonați.

Asta înseamnă că peste 81.000 de oameni s-au dezabonat între timp, ceea ce dă o rată de dezabonare de 54,5%, ceea ce este enorm. Media ratei de dezabonare de la serviciile online bazate pe abonamente este de 5,57%.

Cât despre motivele pentru care Twitter Blue nu prinde, ar putea fi vorba despre o combinație de factori. Pe de o parte utilizatorii consideră că nu primesc suficient în schimbul banilor pe care ar trebui să-i plătească, iar pe de altă parte s-a creat deja un curent negativ față de rețeaua socială din cauza modului haotic în care aceasta este condusă de Elon Musk.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter blue
twitter
elon musk