Creșterile înregistrate de iPhone și serviciile Apple nu au fost suficiente pentru a compensa scăderile celorlalte categorii de produse, însă, chiar și așa, veniturile companiei au fost peste așteptările analiștilor.
Apple a avut venituri de 94,84 de miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, în scădere cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Este al doilea trimestru consecutiv pe scădere pentru compania americană, însă, rezultatele au fost peste cele 92,96 de miliarde de dolari la care se așteptau analiștii.
Profitul companiei în aceeași perioadă a fost de 24,16 miliarde de dolari, în scădere și el cu 3% față de anul trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
iPhone-urile și serviciile au fost punctele forte ale Apple în ultimul trimestru. Vânzările de iPhone-uri au crescut de la an la an cu 2%, ajungând la 51,33 de miliarde de dolari. Serviciile au adus 20,9 miliarde de dolari, în creștere anuală cu 5%.
Pe de altă parte, au scăzut Mac-urile cu 31% la 7,17 miliarde de dolari, iPad-urile cu 13% la 6,67 miliarde de dolari, și categoria „Wearables, Home, and Accessories” cu 1% la 8,76 miliarde de dolari.
Tim Cook a scuzat scăderile masive ale laptopurilor și tabletelor, spunând că acestea au avut anterior un trimestru foarte puternic, greu de reprodus, în care s-a crescut datorită lansării unor produse noi.