După mai mulți ani de pierderi, LG spune că vede luminița de la capătul tunelului și crede că știe ce are de făcut pentru a nu mai vinde telefoane în pierdere.
Compania coreeană nu a prezentat noi smartphone-uri la CES 2020, însă, pe această temă, CEO-ul Brian Kwon, afirmă cu încredere că această divizie a companiei va fi din nou profitabilă în 2021.
Fără să intre în detalii, Kwon spune că, în perioada următoare, LG va ieși pe piață cu mai multe telefoane și va reuși să (re)câștige atenția și încrederea clienților cu facilitățile și inovațiile pe care le va aduce.
CITEȘTE ȘI HP respinge din nou oferta de preluare din partea XeroxLG s-a evidențiat și până acum cu modele deosebite, care au adus caracteristici ce nu se regăseau la restul competitorilor. Problema a fost, însă, că nu a găsit suficientă cerere pentru ele. Asta poate și pentru că LG nu are un marketing la fel de puternic ca Samsung ori Huawei.
Cota de piață a LG s-a diminuat treptat în ultimii ani, trend care a început să devină vizibil după ce Google a renunțat la seria Nexus în favoarea unor smartphone-uri produse in-house. Alături de HTC, LG era unul din partenerii preferați de Google pentru producerea telefoanelor Nexus.
Un prim semnal pozitiv pentru LG a venit în al treilea trimestru al anului trecut, când a reușit să-și reducă pierderea de la 268,4 milioane de dolari la 135 milioane de dolari.
Din procesul de restructurare face parte și decizia de mutare a procesului de producție din Coreea de Sud în Vietnam, acolo unde dezvoltarea telefoanelor va fi probabil mai ieftină.
Următoarele smartphone-uri LG, G9 și V50, sunt așteptate să-și facă apariția la finalul lunii viitoare, la Mobile World Congress 2020.