Reclame „unskippable”, pe modelul YouTube, ar putea ajunge în Instagram, dacă platforma socială decide să meargă mai departe cu testul actual.
Instagram testează reclame care forțează utilizatorul să le urmărească, într-o escaladarea o politicilor de monetizare a rețelei de socializare deținute de Meta.
Aceste reclame blochează pur și simplu navigarea în momentul în care apar, țintuind utilizatorul să urmărească reclama, înainte de a putea merge mai departe să vadă alte postări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În formatul actual, noile reclame sunt însoțite de un scurt mesaj: „Urmăriți un mesaj publicitar. Întreruperile de publicitate reprezintă un nou mod de a vedea reclamele pe Instagram. Uneori poate fi necesar să vedeți un mesaj publicitar înainte de a continua navigarea."
Compania a confirmat că testează acest format, după ce capturi cu reclamele și postări pline de furie ale utilizatorilor au ajuns pe platformele sociale.
Reclamele testate de Instagram funcționează precum cele de pe YouTube, care nici ele nu sunt foarte iubite de către utilizatori.