Instagram testează reclame care forțează utilizatorul să le urmărească

Instagram testează reclame care forțează utilizatorul să le urmărească
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 4 iun 2024

Reclame „unskippable”, pe modelul YouTube, ar putea ajunge în Instagram, dacă platforma socială decide să meargă mai departe cu testul actual.

Instagram testează reclame care forțează utilizatorul să le urmărească, într-o escaladarea o politicilor de monetizare a rețelei  de socializare deținute de Meta.

Urmărește-ne și pe Google News

Aceste reclame blochează pur și simplu navigarea în momentul în care apar, țintuind utilizatorul să urmărească reclama, înainte de a putea merge mai departe să vadă alte postări.

Evenimente
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
 Facebook atrage cel mai mare număr de adulți tineri din ultimii trei ani CITEȘTE ȘI Facebook atrage cel mai mare număr de adulți tineri din ultimii trei ani

În formatul actual, noile reclame sunt însoțite de un scurt mesaj: „Urmăriți un mesaj publicitar. Întreruperile de publicitate reprezintă un nou mod de a vedea reclamele pe Instagram. Uneori poate fi necesar să vedeți un mesaj publicitar înainte de a continua navigarea."

Compania a confirmat că testează acest format, după ce capturi cu reclamele și postări pline de furie ale utilizatorilor au ajuns pe platformele sociale.

Reclamele testate de Instagram funcționează precum cele de pe YouTube, care nici ele nu sunt foarte iubite de către utilizatori.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
instagram
reclame