Creatorii de conținut ar putea avea mai mult control asupra propriilor profiluri de Instagram, dacă platforma socială va decide să implementeze schimbările testate în prezent.
Instagram testează o nouă funcție de personalizare a profilelor personale, care constă într-o funcție de editare a grilei de thumbnail-uri ce reprezintă propriile postări.
Astfel, în locul ordonării invers cronologice a postărilor proprii, utilizatorul ar putea să schimbe ordinea acestora pentru a aduce în față postări care să fie mai vizibile.
CITEȘTE ȘI Instagram a fost cea mai descărcată aplicație în ultimul trimestru al anului trecutO astfel de funcție va fi rapid adoptată de o mulțime de creatori de conținut, de la companii care doresc să păstreze vizibile cele mai noi mesaje de marketing, până la fotografi sau muzicieni care vor să-și promoveze anumite creații sau evenimente.
Totodată, Instagram a început să testeze schimbarea modului în care sunt vizualizate Story-urile. Mai precis, este testată navigarea prin swipe-uri verticale.
Trecerea de la un Story la altul prin swipe vertical ar fi în ton cu ceea ce tinerii au devenit obișnuiți de la TikTok și chiar de la formatul Instagram de short-video, Reels.