Utilizatorii Instagram își vor putea crea propriile personalități virtuale, cu ajutorul unui nou instrument, bazat pe inteligența artificială.
Instagram a lansat o nouă funcție, numită AI Studio, ce permite utilizatorilor să-și creeze personalități virtuale, care să comunice în locul lor.
Creatorii, dar mai ales companiile, pot apela la astfel de personalități bazate pe AI pentru a comunica cu oamenii și a răspunde la mesajele acestora.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
„Creatorii își pot personaliza AI-ul pe baza unor aspecte precum propriul conținut din cadrul rețelei, subiecte de discuție care trebuie evitate sau link-uri pe care doresc să le trimită” se arată în descrierea oficială a noii funcții.
AI Studio este concretizarea unui test, care a permis până acum numai personalităților să folosească versiuni virtuale ale propriei persoane.
Pentru început, noua facilitate este disponibilă doar în Statele Unite. O lansare europeană, în condițiile în care Meta este nemulțumită de noua legislație pentru piețe digitale de aici, nu pare să se întrevadă prea curând.