Facebook va oferi informații legate de reclamele afișate pe rețeaua socială către Media Rating Council (MRC), o organizație din SUA cu rol de supaveghere în industria publicității, care va verifica indicatorii legați de impactul acestora. Facebook urmărește, astfel, să recâștige încrederea celor care apelează la platforma de soializare pentru a se promova, informează Wall Street Journal.
Companiile și-au pierdut încrederea în datele furnizate de Facebook, după o eroare descoperită anul trecut. Auditatre indicatorilor privind reclamele afișate pe Facebook va ajuta la restabilirea încrederii în platforma de socializare.
“Ne-am luat un angajament privin auditarea de către MRC cu scopul verificării informațiilor pe care le furnizăm partenerilor noștri”, se arată într-o postare pe blogul Facebook.
În septembrie 2016, Facebook a recunoscut că a raportat greșt durata medie de vizionare pentru clipurile video postate pe rețeaua socială. Eroarea a avut loc din cauza faptului că vizualizările cu o durată mai mică de 3 secunde nu au fost luate în calcul. Acest lucru ar fi permis umflarea cu 60% - 80% a timpului mediu de vizionare, care este un indicator urmărit de companiile care cumpără publicitate pe Facebook.
CITEȘTE ȘI Bitcoin scade abrupt după ce două firme din China care operează tranzacții cu moneda virtală au suspendat retragerileFacebook a promis că va pune la dispoziție indicatori mult mai detaliați ca până acum, cum ar fi câte milisecunde a fost afișată o reclamă și cât din acest timp a putut fi văzută integral pe ecran.
Schimbările anunțate de Facebook vin în contextul în care compania va începe să monetizeze conținutul video din cadrul propriei rețele sociale, prin afișarea de reclame.