Google își va modifica politicile și va angaja personal, după un scandal privind publicitatea în Marea Britanie

Google își va modifica politicile și va angaja personal, după un scandal privind publicitatea în Marea Britanie
scris 21 mar 2017

Google s-a angajat marți să își supravegheze mai bine site-urile prin modificarea politicilor și angajarea de personal, după ce mai multe companii au renunțat la serviciile sale pentru că nu a reușit să prevină ca reclamele lor să apară împreună cu filme care transmiteau mesaje de ură, transmite Reuters.

Compania a ajuns în ultimele zile în centrul unui scandal în Marea Britanie, companii mari, de la supermarketuri la bănci și asociații ale consumatorilor renunțând să se mai promoveze pe site-ul YouTube pentru că reclamele lor apăreau împreună cu filme care conțineau mesaje homofobe și anti-semite, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Alphabet, compania mamă a Google, a început să evalueze problema vineri, luni a exprimat scuze, iar marți și-a modificat politicile pentru a acorda furnizorilor de publicitate un control mai mare asupra acesteia.

Compania, care a explicat că nu a reușit să monitorizeze cele 400 de ore de publicitate încărcate pe YouTube în fiecare minut, a anunțat că va angaja mai mulți oameni și va intensifica procesul de separare a mesajelor publicitare de conținutul ofensator care atacă oamenii în funcție de rasă, religie sau gen.

”Credem că prin combinarea acestor noi politici ne vor întări semnificativ capacitatea de a ajuta furnizorii de publicitate să ajungă la o audiență mare, respectând în același timp valorile lor”, a declarat Philipp Schindler,  directorul pentru afaceri al Google, pe o postare pe blog.

Visul internetului gratuit s-a destrămat: Parlamentul a respins proiectul care obliga operatorii de telefonie și autoritățile să asigure internet gratis CITEȘTE ȘI Visul internetului gratuit s-a destrămat: Parlamentul a respins proiectul care obliga operatorii de telefonie și autoritățile să asigure internet gratis

Marea Britanie este cea mai mare piață a Google în afara Statelor Unite, generând în 2016 venituri de 7,8 miliarde de dolari, mare parte din publicitate, reprezentând aproape  9% din veniturile globale ale gigantului american de Internet.

În afară de retragerea unor branduri mari, unele dintre cele mai mari companii de publicitate au anunțat la rândul lor că analizează modul în care colaborează cu Google.

Analiștii consideră că scandalul poate avantaja companii de publishing tradiționale, precum ziarele și televiziunile, care își pot promova serviciile ca platforme online sigure.

viewscnt
Afla mai multe despre
google