Rețeaua Orange înregistrează la acest moment mai multe probleme la nivel național, reprezentanții companiei spunând că este vorba de un incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României.
„Ca urmare a unui incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României, o parte dintre clienții noștri rezidențiali și de business nu au acces la internet fix. Echipele tehnice fac eforturi pentru a găsi cât mai rapid o soluție de remediere, astfel încât serviciile să revină în funcțiune într-un timp cât mai scurt. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.”, se arată în comunicatul companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
A fost sesizat că serviciile de date mobile și fixe au căzut sau funcționează cu întreruperi, arată Hotnews.
Începând de vineri după-amiază, în jurul orei 16, un număr mare de utilizatori au raportat probleme în privința internetului mobil și de la Vodafone și Digi, pe platforma Downdetector, conform BiziDay.
Telekom România a anunțat probleme similare și a dat asigurări că echipele tehnice intervin pentru remediere.
"Echipele tehnice lucrează pentru remedierea incidentului care afectează în continuare accesul unora dintre clienții Orange, inclusiv al clienților NextGen Communications, la serviciile de internet fix sau la cele care depind de acestea. De asemenea, există întreruperi în funcționarea unor aplicații și a serviciului call center – 300. Este important de menționat că serviciile mobile nu sunt și nu au fost afectate de această situație.
Regretăm neplăcerile pe care clienții noștri le întâmpină și le mulțumim pentru răbdare. Având în vedere că incidentul este localizat în afara teritoriului României, timpul de readucere a serviciilor la parametri normali este mai lung", transmite Orange.