Facebook a început să testeze o nouă facilitate prin care să poată fi scoase în evidență, în cadrul newsfeed-ului, știrile recente importante.
50 de publicații din Statele Unite, Europa, America Latină și Australia participă în prezent la test. Acestea pot aplica o etichetă știrilor de ultimă oră, pentru a atrage atenția utilizatorilor.
Eticheta Breaking, cu text alb pe fundal roșu, poate fi configurată să apară în Facebook între 15 minute și 6 ore de la momentul publicării.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Publisherii vor putea apela la eticheta Breaking o singură dată pe zi, dar și de cinci ori pe lună în mod suplimentar.
Deocamdată, eticheta are doar rol vizual, neinfluențând algoritmul de rankare al posturilor. Facebook nu exclude însă ca, pe viitor, aceste postări să fie favorizate și afișate mai sus în newsfeed.
Chiar și doar cu rol vizual, datele Facebook arată că eticheta crește implicarea utilizatorului și duce la o conversie (rată de click-uri) mai mare cu 4%.
Facebook include, alături de noua facilitate, un instrument prin care utilizatorii pot raporta folosirea abuzivă a etichetei, dar nu menționează dacă cei prinși abuzând vor fi penalizați în vreun fel.
CITEȘTE ȘI Un furnizor american de software, cu afaceri anuale de aproape 100 milioane dolari și controlat de un fond de investiții cu ofertă pentru a prelua operațiuni Yahoo, a intrat în RomâniaDacă această facilitate funcționează cum se așteaptă compania americană și este extinsă la nivel global, Facebook ar putea să dobândească caracterul real time, pentru care este apreciat Twitter, fără să renunțe la algoritmul de rankare al posturilor.
Pe de altă parte, publisherii ar putea compensa astfel, fie și numai parțial, scăderile de trafic pe care le va aduce următoarea modificare de algoritm prin care se va pune accentul pe postările personale în defavoarea știrilor.