FOTO Facebook oferă publicațiilor o modalitate de a marca știrile de ultimă oră

FOTO Facebook oferă publicațiilor o modalitate de a marca știrile de ultimă oră
scris 12 mar 2018

Facebook a început să testeze o nouă facilitate prin care să poată fi scoase în evidență, în cadrul newsfeed-ului, știrile recente importante.

50 de publicații din Statele Unite, Europa, America Latină și Australia participă în prezent la test. Acestea pot aplica o etichetă știrilor de ultimă oră, pentru a atrage atenția utilizatorilor.

Urmărește-ne și pe Google News

Eticheta Breaking, cu text alb pe fundal roșu, poate fi configurată să apară în Facebook între 15 minute și 6 ore de la momentul publicării.

Publisherii vor putea apela la eticheta Breaking o singură dată pe zi, dar și de cinci ori pe lună în mod suplimentar.

Facebook a semnat un acord cu Warner Music CITEȘTE ȘI Facebook a semnat un acord cu Warner Music

Deocamdată, eticheta are doar rol vizual, neinfluențând algoritmul de rankare al posturilor. Facebook nu exclude însă ca, pe viitor, aceste postări să fie favorizate și afișate mai sus în newsfeed.

Chiar și doar cu rol vizual, datele Facebook arată că eticheta crește implicarea utilizatorului și duce la o conversie (rată de click-uri) mai mare cu 4%.

Facebook include, alături de noua facilitate, un instrument prin care utilizatorii pot raporta folosirea abuzivă a etichetei, dar nu menționează dacă cei prinși abuzând vor fi penalizați în vreun fel.

Un furnizor american de software, cu afaceri anuale de aproape 100 milioane dolari și controlat de un fond de investiții cu ofertă pentru a prelua operațiuni Yahoo, a intrat în România CITEȘTE ȘI Un furnizor american de software, cu afaceri anuale de aproape 100 milioane dolari și controlat de un fond de investiții cu ofertă pentru a prelua operațiuni Yahoo, a intrat în România

Dacă această facilitate funcționează cum se așteaptă compania americană și este extinsă la nivel global, Facebook ar putea să dobândească caracterul real time, pentru care este apreciat Twitter, fără să renunțe la algoritmul de rankare al posturilor.

Pe de altă parte, publisherii ar putea compensa astfel, fie și numai parțial, scăderile de trafic pe care le va aduce următoarea modificare de algoritm prin care se va pune accentul pe postările personale în defavoarea știrilor.

FOTO Facebook oferă publicațiilor o modalitate de a marca știrile de ultimă oră
viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
stiri