În cadrul conferinței cu investitorii ținute de Meta pentru anunțarea celor mai recente rezultate financiare, șefii companiei s-au lăudat cu performanțele formatului video inspirat de la TikTok.
Timpul petrecut de utilizatori pe Instagram a crescut cu 24% de la introducerea formatului Reels, a anunțat directorul financiar de la Meta, Susan Li.
Concret, la baza creșterii stă algoritmul de AI care face recomandările și care aduce în față utilizatorilor postări din afara bulei, de la persoane care nu reprezintă conexiuni directe, adică exact principiul copiat de la TikTok.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Li a evitat să ofere răspunsuri concrete legate de performanța formatului Reels pe Facebook, însă, a spus că recomandările bazate pe AI încep să câștige și aici din ce în ce mai multă atenție din partea utilizatorilor.
Pe de altă parte, formatul Reels nu este la fel de prolific din punct de vedere financiar. În fapt, acesta este de vină pentru faptul că utilizatorii văd mai puține reclame cadrul formatelor vechi - postările obișnuite și stories.
Meta încă evaluează care sunt cele mai bune opțiuni de introducere a reclamelor în cadrul filmărilor în format Reels și crede că acesta va ajunge să fie neutru din punctul de vedere al veniturilor la începutul anului viitor.
Compania a avut venituri de 28,6 miliarde de dolari în primul trimestru al anului, în creștere cu 3% de la an la an. Venitul net, însă, a scăzut față de aceeași perioadă a anului trecut cu 24%, fiind acum de 5,7 miliarde de dolari.