Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe rețeaua de socializare, find posibil să le blocheze pe cele care vor primi rele mai negative opinii, relatează Reuters.
Măsura are rolul să combată companiile ale căror reclame induc în eroare utilizatorii să cumpere bunuri sau servicii de calitate proastă sau firmele care nu livrează produsele în termenul declarat, scrie News.ro.
Utilizatorii vor putea să își exprime opinia față de reclamele vizualizate sub butonul Ads Activity, a anunțat Facebook printr-o postare pe blog.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Promotorii vor avea șansa să își îmbunătățească serviciile înainte de a fi luată o măsură împotriva lor, care ar putea include o reducere a numărului de reclame pe care le pot difuza.
”Credem că acest instrument va da oamenilor mai multă încredere în compania cu care interacționează și va ajuta ca firmele să răspundă mai mult pentru experiența pe care o oferă clienților” potrivit Facebook.
Aceasta este una dintre numeroasele schimbări făcute de Facebook pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor, după ce compania a fost implicată într-un scandal uriaș, în care datele a milioane de utilizatori au fost accesate în mod ilegal de o firmă de consultanță politică.
Facebook se descrie ca un serviciu susținut de publicitate și cere utilizatorilor să accepte publicitatea personalizată ca o condiție de utilizare a platformei de socializare.