Facebook a obținut profit și venituri peste estimări în trimestrul patru și anticipează cheltuieli mai mari în 2017

Facebook a obținut profit și venituri peste estimări în trimestrul patru și anticipează cheltuieli mai mari în 2017
scris 2 feb 2017

Facebook a obținut profit și venituri peste estimări în trimestrul patru, depășind cu mult estimările analiștilor, cu o creștere puternică a afacerilor cu publicitate pe dispozitive mobile, demonstrând că o controversă legată de așa-numitele știri false și măsurarea incorectă a publicității a avut un impact redus asupra performanșelor financiare, transmite Reuters.

Cu un profit trimestrial de 3,57, de peste două ori mai mare față de cel de 1,56 de miliarde de dolari raportat în urmă cu un an, compania nu dă semne de încetinire a creșterii. Acțiunile Facebook au urcat cu 0,2% în timpul tranzacțiilor electronice de după închiderea bursei din New York, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania a avertizat în noiembrie că creșterea veniturilor din publicitate va încetini semnificativ din cauza limitelor existente pentru publicitate, respectiv numărul de reclame pe care Facebook le poate afișa pentru fiecare utilizator.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Veniturile totale au crescut însă la 8,81 miliarde de dolari, de la 5,84 de miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut.

"Cred că ritmul de creștere va încetini, dar se va menține la un nivel ridicat. Veniturile au urcat cu 57% în 2016, iar modelul nostru actual prevede un avans al veniturilor de 38% în 2017. Acesta este încă impresionant”, a spus Michael Pachter, analist la Wedbush Securities.

Facebook a primit o lovitură miercuri, exact înainte de închiderea bursei, când un juriu din Texas a decis ca divizia de realitate virtuală Oculus și alți acuzați să plătească o sumă totală de 500 de milioane de dolari publisherului de jocuri video ZeniMax Media, pentru încălcarea unui acord de nedivulgare a unor informații.

Reprezentanții instituțiilor UE au decis viitoarele tarife de roaming CITEȘTE ȘI Reprezentanții instituțiilor UE au decis viitoarele tarife de roaming

Publicitatea pe dispozitive mobile a continuat să crească, generând 84% din veniturile din publicitate, față de 80% în 2015.

Facebook ar urma să genereze venituri din publicitate mobilă de circa 29,71 miliarde de dolari în 2017, potrivit firmei de cercetare a pieței eMarketer, în creștere cu circa 35,2% față de 2016.

Directorul general Mark Zuckerberg a declarat miercuri analiștilor că anticipează creșterea semnificativă a angajărilor și a altor cheltuieli, în 2017, pentru investiții în video și alte priorități.

Zuckerberg a spus că atenția va fi pe generarea de conținut video scurt, original, conținut episodic profesional, produs de la săptămână la săptămână.

Utilizatorii ar trebui să revină pe Facebook pentru a fi la curent cu ce se ntâmplă cu show-ul lor favorit, sau cu o figură publică, a explicat el.

Președintele american DonaldTrump s-a folosit de acest serviciu marți, când a transmis anunțarea nominalizării sale pentru conducerea Curții Supreme, Neil Gorsuch, pe Facebook Live.

Strategia Facebook este un pericol nu doar pentru YouTube, deținută de Google, dar și pentru companii de televiziune din generația viitoare, cum este Netflix.

Performanțele bune ale Facebook pot umbri și perspectivele ofertei publice inițiale a Snap. Facebook concurează Snap în principal prin serviciul Messenger service, dar și cu WhatsApp și Instagram.

Facebook lansează Delegated Recovery, serviciul prin care vrea să preia rolul email-ului în profilul online al utilizatorilor CITEȘTE ȘI Facebook lansează Delegated Recovery, serviciul prin care vrea să preia rolul email-ului în profilul online al utilizatorilor

Facebook se apropie de 2 miliarde de utilizatori lunari, anunțând că circa 1,86 de miliarde de oameni au folosit lunar serviciul companiei, până la 31 decembrie, în creștere cu 17% față de 2015.

Numărul de utilizatori zilnici de pe dispozitive mobile a avansat cu 23%, la 1,15 miliarde. Peste 90% dintr utilizatorii Fcebook accesează rețeaua prin dispozitive mobile.

China nu va contribui prea curând la această creștere, Zuckerberg  excluzând o extindere iminentă a Facebook în cea mai populată țară a lumii.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook