Endava România, compania de software britanică prezentă pe piața locală cu 7 centre de livrare, a raportat venituri de 764,1 milioane lei în anul financiar care s-a încheiat pe 31 decembrie 2020, în creștere cu 29% comparativ cu anul anterior. Compania a raportat un profit net de 73,7 milioane lei, în creștere cu 19% față de anul trecut.
Evoluția s-a bazat pe dezvoltarea continuă a tuturor centrelor de livrare existente în Brașov București, Cluj-Napoca, Iași, Pitești, Târgu Mureș, Timișoara și a fost influențată de creșterea cererii pentru întreg portofoliul de servicii din oferta sa, generată de nevoia digitalizării accelerate în perioada pandemiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Echipa din România a atins un număr de 3.204 de angajați la finalul anului 2020, în creștere cu 12% față de finalul anului 2019.
Până la momentul actual, aproape 100% dintre angajații Endava România lucrează de acasă, având în vedere infrastructura de date excelentă implementată la nivelul tuturor orașelor în care compania operează, activitățile de recrutare, onboarding și training fiind realizate exclusiv online.
La nivel global, compania și-a continuat politica de achiziții și integrări, prin achiziționarea Comtrade Digital Services (în August 2020), Pet Minuta (în Martie 2021) și Levvel LLC (în Aprilie 2021).
De asemenea, Endava a anunțat în mai 2021 extinderea operațiunilor în regiunea Asia-Pacific și suplimentarea numărului de angajați în Singapore atât pentru serviciile actuale, cât și pentru potențiali clienți.
Endava avea 8,127 de angajați la data de 31 martie 2021 în birourile sale din Australia, Austria, Danemarca, Germania, Irlanda, Olanda, Singapore, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii și centrele de livrare din Uniunea Europeană: România, Bulgaria și Slovenia; Țările din Europa Centrală: Macedonia de Nord, Moldova, Serbia, Bosnia și Herțegovina; America Latină: Argentina, Columbia, Uruguay și Venezuela.