Pink Post urcă la afaceri de 91 milioane lei. Poștașii au mers pe jos 25 milioane kilometri în 10 ani

Pink Post urcă la afaceri de 91 milioane lei. Poștașii au mers pe jos 25 milioane kilometri în 10 ani
scris 8 iun 2021

Operatorul privat de servicii poștale Pink Post a înregistrat în anul 2020 o cifră de afaceri de 91 milioane de lei, în creștere cu 6% față de anul precedent.

În 2020, Pink Post a efectuat circa 116 milioane de trimiteri poștale, în creștere cu 7% față de 2019. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut 177 de milioane de materiale.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

„2020 a fost un an plin de provocări și incertitudine și pentru mulți a fost dificil să se mențină pe linia de plutire. Am încheiat anul cu profit și am continuat să creștem raportat la 2019, și vrem să păstrăm acest trend și pentru 2021”, spune Cristi Petcu, CEO Pink Post.    

În 2010-2020, poștașii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 25 milioane kilometri și au condus 40 milioane kilometri pentru livrarea sutelor de milioane de plicuri care au ajuns la românii din toată țara; compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1.600 de angajați, livrând pentru circa 200 de clienți. 

Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2020, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 24% din totalul la nivel național, cele mai active filiale Pink Post din țară fiind:

Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor CITEȘTE ȘI Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor

1. Pink Post Constanța - cu 7 mil de trimiteri adresate și 9.6 mil neadresate
2. Pink Post Brașov - cu 6.4 mil de trimiteri adresate și 7.7 mil neadresate
3. Pink Post Prahova - cu 7.2 mil de trimiteri adresate și 6.5 mil neadresate 
4. Pink Post Cluj - cu 4.4 mil de trimiteri adresate și 7.3 mil neadresate
5. Pink Post Timiș - cu 2.8 mil trimiteri adresate și 6 mil neadresate

Istoria Pink Post a început în 2009, odată cu lansarea companiei de servicii poștale Total Post. Doi ani mai târziu, în 2011, Total Post a achiziționat TCE Post, iar în 2017, compania a anunțat extinderea operațiunilor prin fuzionarea cu Postmaster. Compania a devenit astfel membră a grupului Octra Holding, deținut de Octavian Radu. Fuziunea a fost urmată de un proces de rebranding, la finalul căruia aceasta a devenit Pink Post. 

În 2019, compania a anunțat crearea de servicii noi din zona curieratului, în regim de track&trace. Investițiile recente, ce depășesc 1,5 milioane de euro, au fost direcționate înspre dezvoltarea de aplicații software pentru aceste servicii, dar și pentru mărirea parcului auto, modernizarea hub-urilor și angajarea de personal specializat.

viewscnt
Afla mai multe despre
pink post
ancom
trimiteri postale