Druid, dezvoltator de chatboți înființat în 2018 de Liviu Drăgan, a semnat cu UiPath un parteneriat prin care inteligența artificială conversațională va fi adăugată platformei de "hiperautomatizare" end-to-end a unicornului fondat de Daniel Dines și Marius Tîrcă.
Parteneriatul semnat de Druid cu UiPath se adresează companiilor care au nevoie de AI conversațional complementar soluțiilor de Robotic Process Automation (RPA). UiPath va deveni astfel reseller pentru chaboții Druid.
În contextul în care pandemia are în continuare impact asupra operațiunilor companiilor, afaceri din înreaga lume se confruntă cu provocări majore, inclusiv necesarul tot mai mare asistență pentru clienți.
Spre exemplu, OTP Bank România folosește o soluție de automatizare care integrează atât chatboții Druid, cât și roboții software UiPath, pentru a prelucra cererile de amânare a ratelor bancare.
Druid, înființată de Liviu Drăgan, fostul proprietar și șef al business-ului Total Soft, dezvoltă asistenți virtuali (chatboți) pentru companii mari, printre clienții săi numărându-se Banca Transilvania, BCR, Regina Maria, Dona, Asirom, Unicredit, BRD, EON, Agricover, Cărturești, Rompetrol, Garanti Bank.
UiPath este primul "unicorn" fondat de români și se axează pe roboți software (RPA - robot process automation). Înființată în România în anul 2005 sub denumirea DeskOver și redenumită UiPath în 2015, compania are printre clienți entități precum CIA, forțele navale ale SUA, McDonald's Corp, Duracell și Swiss Re.