Dropbox, compania americană care oferă unul dintre cele mai populare servicii de stocare în cloud, își pregătește debutul pe bursă după 10 ani de la lansarea pe piață.
Dropbox a început demersurile pentru listarea pe Nasdaq, unde acțiunile companiei urmează să fie tranzacționate cu simbolul DBX.
În urma ofertei publice inițiale (IPO), Dropbox speră să strângă aproximativ 500 de milioane de euro. Compania este evaluată la peste 10 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Veniturile Dropbox au crescut de la 603 milioane la 1,1 miliarde de dolari în ultimii 3 ani. Compania are circa 11 milioane de utilizatori care plătesc pentru serviciile Dropbox. 90% dintre venituri sunt generate de abonamentele utilizatorilor individuali, ceea ce înseamnă că Dropbox nu a reușit încă să obțină numeroase contracte cu firme, segment care îi poate permite o extindere masivă în viitor.
Majoritatea celor aproximativ jumătate de miliard de utilizatori Dropbox utilizează încă doar serviciile gratuite ale companiei.
Compania a încheiat 2017 pe pierdere, dar rezultatele financiare s-au îmbunătățit, totuși, constant. Astfel, pierderile Dropbox s-au redus, anul trecut, la 112 milioane de dolari de la peste 300 de milioane de dolari în 2015.