Majaros, Telekom România: Rămânem agresivi în zona comercială

Majaros, Telekom România: Rămânem agresivi în zona comercială
scris 23 feb 2018

Grupul de firme Telekom România va continua și în acest an să fie agresiv pe zona comercială, pe fondul rezultatelor bune ale campaniei “Netliberare”, a declarat directorul general al grupului de telecomunicații, Miroslav Majoros, la o întâlnire cu presa.

“Rezultatele campaniei s-au văzut de la lună la lună și mai pregnant în ultimul trimestru al anului precedent. Spre exemplu, intrările din portabilitate au depășit ieșirile din rețea, în condițiile în care anterior ne-am confruntat cu deficit”, a spus Majoros.

Urmărește-ne și pe Google News

Profit.ro a anunțat, în exclusivitate, că Telekom Romania Communications (fost Romtelecom)  a câștigat anul trecut, alături de RCS&RDS, clienți din portarea numerelor.

Cu un buget de investiții estimat la circa 170 milioane de euro, Majaros spune că, pe lângă agresivitate, grupul va continua în acest an să simplifice portofoliul de produse și servicii, precum și procesele și structura internă, obiective pe care le consideră strategice.

EXCLUSIV Ruperea înțelegerii Poștă-Telekom face victime: directorul economic va fi schimbat după 6 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Ruperea înțelegerii Poștă-Telekom face victime: directorul economic va fi schimbat după 6 ani

“Simplificarea este o prioritate. Vrem să migrăm toți clienții către un portofoliu de produse simplificat, să reducem complexitatea proceselor și a sistemelor de IT și de suport”, a spus Majoros.

El a afirmat că va urmări în acest an și creșterea cotei pe serviciile de telefonie mobilă, a ponderii numărului de abonamente în total portofoliu.

“De asemenea, vom insista in acest an și pe parteneriatul cu Alior Bank. Vom continua să investim în retea, în creșterea acoperirii rețelei, vom investi în acest an cât am investit în 2017”, a spus Majaros.

Șeful grupului a afirmat că Telekom se uită la posibile achiziții în acest an, fără să prezinte mai multe detalii.

Grupul de firme Telekom România a înregistrat anul trecut venituri totale de 972 milioane de euro, în scădere cu 1,3% față de 2016, iar EBITDA (rezultatul brut al exploatării) a coborât cu 5,1%, la 166 milioane de euro, potrivit datelor Deutsche Telekom (DT), acționarul indirect al grupului.​

În 2016, veniturile totale ale grupului au atins 985 milioane de euro, iar EBITDA s-a situat la 175 milioane de euro.

Telekom România reunește operațiunile fostelor Romtelecom și Cosmote, în prezent Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
obiective
simplificare
oferta