Digi continuă ofensiva în Spania: extinde puternic rețeaua proprie de fibră optică și lansează noi angajări, după ce forța de muncă a crescut de aproape 7 ori în 4 ani. Va încheia 2023 cu 7.500 de angajați
Digi continuă ofensiva în Spania: extinde puternic rețeaua proprie de fibră optică și lansează noi angajări, după ce forța de muncă a crescut de aproape 7 ori în 4 ani. Va încheia 2023 cu 7.500 de angajați
Marius Vărzaru, CEO al Digi Spania, a anunțat că, la sfârșitul lunii noiembrie, rețeaua proprie de fibră optică acoperea 8,5 milioane de locuințe spaniole.
Extinderea la nivel național a rețelei proprii de fibră optică Digicare a început în 2021 și acoperea, la sfârșitul lunii martie, conform ultimelor date disponibile până astăzi și analizate de Profit.ro, aproximativ 6,5 milioane de locuințe.
În plus, Digi continuă să pună presiune pe concurenții spanioli. Operatorul pregătește lansarea comercială a rețelei sale 5G și a anunțat că, în 2024, nu vor exista creșteri de prețuri, astfel că saltul tehnologic nu va implica tarife suplimentare pentru clienții săi. Acest aspect va reprezenta un nou avantaj competitiv pentru compania românească, care este unul dintre cei mai ieftini operatori din Spania.
Digi va încheia anul 2023 cu 7.500 de angajați în Spania, după ce a creat 1.500 de noi locuri de muncă în ultimele 12 luni. Tendința de creștere exponențială a numărului de angajați a început odată cu izbucnirea pandemiei, iar la acel moment Digi avea doar o mie de angajați în Spania. Între timp, forța de muncă a avut o creștere de 650% în patru ani, însă compania spune că ritmul angajărilor va încetini de acum încolo.
"Vom continua să creștem, dar nu în același ritm. Sperăm să mai adăugăm încă 1.500 de angajați în companie, dar acest lucru se va întâmpla între următorii 5-6 ani", a explicat Marius Vărzaru.
Ceea ce rămâne neschimbat este modelul aplicat, astfel că Digi respinge externalizarea serviciilor și optează pentru crearea de locuri de muncă directe pentru "a menține un control mai mare asupra calității serviciilor sale".
Aceasta este metoda pe care a implementat-o și în România și i-a permis să obțină rezultate bune în Spania, unde în câteva decenii a devenit dintr-un operator necunoscut cel de-al patrulea mare operator din țară, rețeaua sa de fibră optică ajungând în 8,5 milioane de locuințe spaniole.
Transferul licențelor și acordarea opțiunii sunt condiționate, printre altele, de finalizarea tranzacției dintre Orange și MasMovil, care necesită aprobarea Comisiei Europeane.