OpenAI anunță că a început implementarea suportului pentru plugin-uri, care sunt acum disponibile, alături de funcția de navigare web, pentru ChatGPT Plus.
Așa cum promitea în urmă cu câteva săptămâni, OpenAI a început implementarea plugin-urilor, cu ajutorul cărora utilizatorii pot extinde punctual funcționalitatea chatbot-ului strict cu funcțiile care îi interesează.
70 de plugin-uri sunt deja disponibile în prima fază, ceea ce arată interesul enorm al companiilor de a-și aduce produsele la dispoziția utilizatorilor prin intermediul ChatGPT.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Printre companiile care s-au grăbit să lanseze plugin-uri pentru ChatGPT se numără Expedia, Instacart, KAYAK, Klarna, OpenTable, Shopify, Slack și Wolfram.
Plugin-urile sunt disponibile în stadiu beta pentru ChatGPT Plus. Pentru a le activa, utilizatorul trebuie să facă o vizită secțiunii „Beta features” din meniul de configurare al chatbot-ului.
Tot de acolo poate fi activată și opțiunea „Web browsing”, care adaugă posibilitatea navigării online în căutarea răspunsurilor, caz în care chatbot-ul va furniza și link-uri către surse.
ChatGPT Plus costă 20 de dolari pe lună.