Twitch, YouTube Gaming și Facebook Gaming au crescut în ultimul trimestru cu zeci de procente, beneficiind de întreruperea școlilor și a izolarea socială cauzată de pandemie.
După ce a depășit 3 miliarde de ore de vizionare în primul trimestru al anului, Twitch doboară noi recorduri în al doilea trimestru, trecând de această dată și de 5 miliarde de ore. Serviciul deținut de Amazon a crescut cu 62,7% față de trimestrul anterior.
Cel mai important site de streaming video pentru jocuri își mărește astfel avansul față de urmăritori, crescând cu 83,1% față de anul trecut și ajungând să dețină o cotă de piață de 67,6%.
CITEȘTE ȘI Algoritmul Facebook va avantaja știrile originaleTwitch a mai bătut și alte recorduri. Durata transmisiunilor video realizate de utilizatori a crescut cu 58,7% față de primul trimestru, ajungând la 192,7 milioane de ore. De asemenea, numărul canalelor unice a ajuns la aproape 10 milioane în al doilea trimestru, o creștere de 63,9% față de trimestrul anterior.
În aceeași perioadă, YouTube Gaming Live a avut un “watch time” de 1,5 miliarde ori, crescând cu “doar” 39,6% față de primul trimestru.
Al treilea serviciu din piață, Facebook Gaming, a ajuns la vizionări totale de 822 milioane de ore în al doilea trimestru, în creștere cu 48,5% față de trimestrul anterior. Acest serviciu rămâne la 11% cotă de piață.
Creșterile sunt puse, într-o măsură importantă, pe seama izolării sociale din timpul epidemiei. Dacă și în ce măsură anul sau anii viitor vor aduce scăderea serviciilor online care au beneficiat de creșteri în această perioadă, rămâne de văzut.