Apple Arcade renunță la jocurile care nu creează un engagement suficient

Apple Arcade renunță la jocurile care nu creează un engagement suficient
scris 1 iul 2020

Apple a făcut o triere a partenerilor pe care i-a cooptat pentru serviciul Arcade, renunțând la colaborarea cu acei dezvoltatori ale căror jocuri nu au succesul scontat.

Apple Arcade este un serviciu de jocuri pe bază de abonament, care oferă acces exclusiv și fără alte costuri utilizatorilor la un număr semnificativ de jocuri. Acesta folosește un model de business similar serviciilor de streaming.

Urmărește-ne și pe Google News

Asemenea serviciilor de streaming, Apple Arcade are nevoie de conținut care să țină utilizatorii interesați, pentru ca aceștia să plătească în continuare abonamentul și, totodată, să atragă noi și noi clienți.

Aplicația chineză TikTok, interzisă în India CITEȘTE ȘI Aplicația chineză TikTok, interzisă în India

Jocurile care nu reușesc să atragă utilizatorii, scad din valoarea serviciului și nu are niciun sens pentru compania americană să plătească pentru ele.

De aceea, Apple a făcut prima triere a partenerilor pentru serviciul Arcade și a renunțat la serviciile celor ale căror jocuri nu au un engagement suficient de mare pentru a justifica plata unui abonament lunar.

Unii dintre dezvoltatorii la care Apple Arcade a renunțat, au realizat acum cât de mult depindea business-ul lor de gigantul american și s-au trezit cu serioase probleme financiare.

Alții, precum Capybara Games, au fost lăudați de Apple și dați drept exemplu cu jocul Grindstone, pentru felul în care creează engagement și nivelul la care reușește să-l ducă.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
arcade
jocuri