Gigantul american Apple a anunțat o serie de noutăți pentru suita sa de servicii dedicate companiilor, printre care se regăsește și o facilitate de identificare a apelantului.
Numit Business Caller ID, acest serviciu va permite companiilor, de anul viitor, să se înregistreze pentru a personaliza modul în care apar apelurile făcute pe telefoanele clienților.
Companiile pot specifica denumirea, logoul și departamentul pentru apelurile făcute, iar aceste informații vor fi afișate automat pe ecranul iPhone-urilor.
CITEȘTE ȘI Apple lansează tableta Pad mini 7În teorie, utilizatorii vor vedea cine îi sună chiar dacă nu au numărul în agendă și vor putea face rapid distincția între un apel necesar și unul nedorit.
Aceste opțiuni de personalizare pentru companii vor fi valabile inclusiv pentru aplicația Mail și serviciul de plăți contactless Tap to Pay.
Business Caller ID face parte din suita de servicii pentru companii Apple Business Connect, care, de acum, poate fi folosită inclusiv de firmele care nu au un sediu fizic.
Apple Business Connect permite companiilor să controleze modul în care sunt găsite de clienți în produse și servicii precum Maps, Messages sau Siri.