Cea mai nouă funcționalitate Instagram, pe care compania o numește „card de profil”, este, în fapt, o carte de vizită digitală pentru Gen Z.
La câteva luni după ce a început primele teste, Instagram lansează oficial cardurile de profil, prin care utilizatorii platformei își pot prezenta profilul din cadrul platformei de socializare.
Cardurile, care există doar în format digital în cadrul aplicației, vor avea două părți. Pe o parte sunt afișate informațiile esențiale ale profilului, iar pe cealaltă un cod QR ce poate fi scanat pentru a ajunge la profilul respectiv.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Există și anumite opțiuni prin care utilizatorii pot personaliza aspectul cardurilor. De exemplu, fundalul afișat în spatele codului QR poate fi schimbat.
Noua funcționalitate, conform companiei, vizează utilizatorii din Gen Z (născuți între 1997 și 2012), care s-au arătat interesați de o formă de marketare a profilului de Instagram asemănătoare cardurilor de vizită.
Cardurile de profil le permit utilizatorilor să-și prezinte, într-o formă relativ atrăgătoare, profilul colaboratorilor și brandurilor, dar, la fel de ușor, pot fi folosite pentru legarea de noi prietenii în cadrul platformei.