Un anumit număr de MacBook-uri mai vechi au fost blocate complet în urma update-ului la macOS Monterey. Apple spune că a reparat problema și îi invită pe posesori în service.
Nu doar Microsoft a creat probleme pentru utilizatorii celui mai nou sistem de operare al companiei. La Apple, trecerea la cea mai nouă versiune de macOS a adus probleme și mai grave pentru unii dintre utilizatori.

Mai mulți posesori de MacBook s-au plâns pe forumurile Apple și pe rețele sociale că, după ce au făcut update la macOS Monterey, sistemele s-au blocat complet și au refuzat să mai pornească.
Acum, Apple anunță că a identificat și reparat problema. De vină ar fi cipul de securitate T2, pentru care a fost lansat un update de firmware. Apple spune că doar un număr mic de utilizatori au fost afectați.
Compania americană îi încurajează pe cei care s-au trezit cu sistemele complet blocate să meargă în cel mai apropiat service autorizat și le transmite celorlalți că pot face acum update-ul fără teamă.

Apple nu spune care este numărul exact de utilizatori afectați sau ce a făcut ca aceștia să se lovească de problemă, iar alții, cu aceleași laptopuri și același sistem de operare, să scape.