Facebook testează un serviciu contra-cost pentru accesarea exclusivă a conținutului sau a conversațiilor din subgrupuri

Facebook testează un serviciu contra-cost pentru accesarea exclusivă a conținutului sau a conversațiilor din subgrupuri
scris 5 nov 2021

Facebook testează modalități prin care creatorii să câștige bani prin intermediul Facebook Groups, cum ar fi plata unor comisioane pentru accesul exclusiv la conținutul sau conversațiile din subgrupuri, a anunțat compania, transmite Reuters.

Compania, care și-a schimbat recent numele în meta, a afirmat că testul face parte dintr-un proiect mai larg referitor la abonamente plătite, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Compania de media socială este unul dintre mulții giganți ai tehnologiei care vor să atragă creatorii și baza lor largă de urmăritori prn intermediul plăților și a uor instrumente noi.

Facebook, care în ultimii ani s-a concentrat pe construirea de comunități ca tactică de a stimula angajamentul pe platforma sa, a spus că administratorii de grupuri vor putea să administreze magazine de comerț electronic pentru a vinde produse sau să creeze strângeri de fonduri în comunitate, ceea ce ar compensa costurile de administrare a grupului.

Miercuri, Mark Zuckerberg a spus că creatorii vor putea să distribuie linkuri personalizate care le vor permite să accepte plăți directe.

Facebook a lansat serviciul de abonamente anul trecut.

Compania a anunțat o serie de actualizări ale produsului său petnru grupuri, în timpul evenimentului Communities Summit transmis în direct. Funcția de subgrupuri, care poate fi gratuită sau plătită, va permite membrilor să împartă grupul pentru a se concentra pe anumite regiuni sau subiecte.

Facebook Groups a fost în atenția parlamentarilor și cercetătorilor, care susțin că oferă spații închise care permit proliferarea dezinformării în materie de sănătate, retorică violentă și extremism, fără a fi supravegheate în mod corespunzător.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook testează strângeri de fonduri în comunitate cu grupuri selectate și că grupurile create în ultimele 30 de zile, care încalcă regulile de conținut sau distribuie frecvent conținut dăunător sau informații greșite nu sunt eligibile.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

Facebook a spus că administratorii grupului vor obține instrumente pentru a personaliza aspectul grupului lor și membrii vor putea în curând să acorde ”premii ale comunității” pentru postări valoroase.

Compania a prezentat, de asemenea, o nouă experiență care combină ”cele mai bune dintre grupuri și pagini într-un singur loc” și a spus că va permite administratorilor de pagini să folosească aceleași instrumente de moderare ca și grupurile. Toate acestea vor fi testate anul viitor.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
subgrupuri