Grupul american Apple lucrează cu mai mulți furnizori chinezi pentru a produce cel mal recent model de iPhone, a anunțat publicația niponă Nikkei, după ce războiul comercial cu SUA a determinat Beijingul să consolideze firmele interne, transmite Reuters.
Luxshare Precision Industry Co Ltd va produce până la 3% din viitoarea gamă iPhone 13, iar două firme pe care le-a achiziționat anul trecut vor furniza componente cheie pentru aceste modele, susține publicația niponă, citând surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lens Tech Co Ltd va furniza carcase metalice, iar Sunny Optical Tech Group Co Ltd va furniza lentile pentru cameră, în timp ce BOE Tech Group Co Ltd va veni cu anumite componente.
Oficialii Apple nu au răspuns imediat solicitărilor Reuters de a comenta informația.
Nikkei susține că Luxshare a concurat cu rivalele din Taiwan, Foxconn și Pegatron Corp, pentru aceste comenzi, și va începe luna aceasta fabricarea modelului iPhone 13 Pro.
În iulie, Apple anunța că a înregistrat în trimestrul aprilie-iunie 2021 un profit pe acțiune și o cifră de afaceri peste așteptări, grație vânzărilor de telefoane iPhone, care au crescut cu aproape 50%.
Grupul cu sediul în Cupertino, California, a informat că în trimestrul aprilie-iunie a înregistrat un profit net pe acțiune de 1,30 dolari, față de 1,01 dolari cât estimau analiștii intervievați de FactSet, și o cifră de afaceri de 81,43 miliarde de dolari, față de 73,30 miliarde de dolari cât estimau analiștii.
CITEȘTE ȘI FOTO Mega Image intră pe listă și începe să retragă loturi de înghețatăRezultatele înregistrate de Apple în perioada aprilie-iunie se datorează în primul rând vânzărilor de telefoane iPhone, care au crescut cu 49,7% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, până la 39,57 miliarde de dolari. De asemenea, vânzările de tablete iPad și computere Mac s-au cifrat la 7,37 miliarde de dolari, respectiv 8,24 miliarde de dolari, peste estimările analiștilor, 7,15 miliarde respectiv 8,07 miliarde de dolari.
Pe plan geografic, toate zonele în care este prezent grupul american au afișat rezultate în creștere, pe primul loc fiind China, unde vânzările Apple au crescut cu 58% până la 14,76 miliarde de dolari, grație relansării economice și ieșirii mai rapide din criza sanitară.