Gigantul american pare să fi ajuns la concluzia că recenziile, în special cele negative, nu sunt bune pentru afaceri.
Secțiunea de review-uri pe care clienții le scriau în paginile produselor vândute de Apple prin intermediul propriului magazin online a dispărut peste noapte, fără vreun avertisment sau un anunț oficial.
Apple păstrează liniștea pe acest subiect și acum, după ce eliminarea review-urilor a fost observată și a ajuns subiect de presă, refuzând să ofere o explicație sau să dea un motiv pentru care a făcut acest lucru.
Magazinul online Apple avea o secțiune de review-uri în pagina de produs în care cumpărătorii își scriau părerea despre achizițiile făcute. Compania americană nu cenzura recenziile, putând fi observate până nu demult inclusiv critici aspre.

În ciuda refuzului de a comenta din partea celor de la Apple, dispariția secțiunii nu pare să fie o problemă tehnică. Faptul că aceasta a dispărut din versiunile pentru mai multe țări a magazinului, trădează o decizie clară în acest sens.
La baza eliminării secțiunii de review-uri ar putea sta înmulțirea review-urilor negative în dreptul anumitor produse, precum laptopurile MacBook care au avut probleme cu tastaturile, probleme pe care Apple le-a negat și ignorat vreme de mai mulți ani, până când, într-un final, le-a recunoscut.
În loc să cenzureze recenziile negative și să le lase doar pe cele pozitive, Apple a considerat, probabil, că reprezintă o problemă de imagine mai mică eliminarea completă a acestei secțiuni.