Cu 46,2 milioane de unități livrate, Apple a fost liderul autoritar al pieței de accesorii inteligente anul trecut.
Conformul celui mai recent raport IDC, piața accesoriilor inteligente a crescut în Q4 2018 cu 31,4%, după ce au fost livrate 59,3 milioane de unități. Cu 172,2 milioane de unități livrate tot anul, 2018 a adus o creștere a pieței de 27,5%.
Apple a livrat anul trecut în total 46,2 milioane de unități, 16,2 milioane dintre acestea fiind livrate în ultimul trimestru.
10,4 milioane din accesoriile livrate de Apple în Q4 2018 au fost ceasuri inteligente din seria Apple Watch.
CITEȘTE ȘI Posesorii de iPhone se trezesc cu un avantaj: Apple își modifică politica de serviceÎn fapt, ceasurile inteligente reprezintă una din cele mai importante categorii din piața de accesorii inteligente. Acestea au crescut în 2018 cu 54,3% și reprezintă 29,8% din piața de wearables. Aproape jumătate din smartwatch-urile livrate sunt produse de Apple.
Mai mult, IDC prevede o continuare a creșterii pentru Apple, datorită succesului de care se bucură Apple Watch Series 4.
O mare parte din creșterea pieței de accesorii inteligente se datorează căștilor. Cu o creștere de 66,4% în Q4 2018, acestea reprezintă 21,9% din piața accesoriilor inteligente.
Brățările inteligente acontează și ele 30% din piață. Principalii jucători aici sunt Xiaomi, Huawei și Fitbit.
Xiaomi ocupă al doilea loc pe piața accesoriilor inteligente, după Apple, cu o cotă de 12.6%. Este urmat de Huawei, care a crescut cu 248,5%, în principal datorită accesoriilor incluse în pachetul smartphone-urilor lansate anul trecut.