Spotify anunță că a înregistrat peste un milion de ascultători unici în prima săptămână de disponibilitate în India.
Serviciul muzical suedez este disponibil în India din 26 februarie, unde a fost lansat în ambele sale versiuni - contracost și gratuit dar cu reclame.
Performanța anunțată de Spotify este una importantă, realizată într-o piață cu o concurență acerbă pe zona de streaming muzical și, mai ales, o piață în care prețul este element sensibil.
Tocmai de aceea, Spotify are în India unul dintre cele mai mici prețuri. Abonamentul lunar la versiunea premium costă în India 119 Rupii, adică 1,5 euro. Comparativ, în România același abonament costă 5 euro.
CITEȘTE ȘI Costul de producție al lui Galaxy S10 reprezintă mai puțin de jumătate din prețul de vânzare al smartphone-uluiIndia este o piață importantă pentru Spotify, chiar dacă trebuie să opteze pentru un preț mult mai redus decât în alte regiuni. Din cei 1,3 miliarde de locuitori, 400 de milioane sunt utilizatori de smartphone-uri.
Liderul pieței de streaming din India este serviciul Gaana, finanțan de Tencent, care se bucură de peste 80 de milioane de utilizatori lunari.
Spotify are 207 milioane de utilizatori la nivel global, dintre care 96 de milioane preferă versiunea premium.