ANCOM - anunț: Abonații pot renunța la contracte de telefonie, internet, TV, în anumite condiții

ANCOM - anunț: Abonații pot renunța la contracte de telefonie, internet, TV, în anumite condiții
scris 26 oct 2021

Abonații pot renunța la contracte fără a plăti despăgubiri, dacă operatorii modifică unilateral clauze din contract, se arată într-un comunicat al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

ANCOM readuce în atenția celor interesați faptul că modificarea contractului pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se poate face atât la cererea utilizatorului, cât și la inițiativa operatorului, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online

Utilizatorul poate solicita schimbarea planului tarifar sau a altor clauze conform prevederilor exprese din contract prin negocierea directă cu furnizorul.

Dacă operatorul intenționează să modifice unilateral clauze din contract (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.), el are obligația să își informeze abonații despre modificări prin intermediul unei notificări, cu cel puțin 30 de zile înainte de producerea acestora. În acest interval, dacă nu sunt de acord cu modificările, abonații pot renunța la contract fără a plăti despăgubiri.

Notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă de operator prin e-mail, SMS, contul de client, fax, scrisoare.

"Dacă un furnizor a modificat contractul fără să notifice sau nu a informat utilizatorul despre posibilitatea de a denunța contractul fără penalități, ANCOM poate lua măsuri. Sesizările pot fi trimise prin mijloacele menționate în secțiunea Sesizează ANCOM!", se mai arată în comunicat. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ancom
contracte