Business-ul Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), a urcat anul trecut cu 12%, la 314,5 milioane de lei (65 de milioane de euro). Compania a făcut anul trecut 400 de angajări, astfel că a ajuns la 4.000 de salariați, și va continua dezvoltarea echipei cu câteva sute de persoane în 2021.
“CGS România a fost una dintre primele companii din industria locală care a reușit, în timp record (doar 10 zile), să tranziționeze în work from home aproape întreaga echipă a companiei. (…) Am avut capabilitatea de a prelua proiecte suplimentare mai ales de la clienții existenți care au fost foarte expuși în zona Asia, o zonă unde conexiunea la Internet în locuințe este deficitară, iar sistemul work from home nu a avut succes pentru industria de outsourcing”, a declarat Vladimir Sterescu, country managerul CGS România.
CGS România a câștigat anul trecut proiecte noi în zona de suport pentru activități financiare, mare parte din aceste volume provenind din Filipine.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiAfacerile companiei crescut cu 12%, potrivit lui Sterescu. Datele transmise CGS Ministerului de Finanțe arată că business-ul a ajuns astfel la 314,5 milioane de lei.
De asemenea, 2021 va aduce o nouă creștere de business, ca urmare a atragerii de noi clienți sau proiecte pentru partenerii existenți.
În prezent, compania are circa 4.000 de angajați în cele 7 centre de suport din București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
„Vom continua recrutările. Target-ul nostru este de câteva sute de noi colegi în acest an. (...) Doar în primele trei luni din acest an am adăugat circa 230 de persoane echipei prin deschiderea de poziții noi”, spune Sterescu.
El nu exclude nici deschiderea de noi centre de suport, dacă extinderea companiei va impune o astfel de necesitate.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%Ca tendințe pe piața de profil, Sterescu remarcă interesul clienților pentru consultanții multitasking.
“Piața nu își mai dorește un consultant specializat pe un anumit tip de activitate, ci unul capabil să rezolve multiple activități. Tocmai din acest motiv, angajatul trebuie să poată rezolva o multitudine de task-uri sau să fie capabil să gestioneze rezolvarea acestora fiind interfața cu ceilalți colegi. Acest model de business este ușor mai scump, însă suntem convinși că este cheia dezvoltării industriei de outsourcing”, spune el.
Compania americană CGS este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006 pe piața din România, unde furnizează servicii în 18 limbi străine.
Majoritatea proiectelor companiei provin de la companii din America de Nord. Strategia companiei pentru perioada următoare urmărește printre altele atragerea de noi clienți mai ales din Europa.
Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.