EXCLUSIV Brașovenii de la Visual Fan, care comercializează gadgeturi sub marca Allview, atacă gigantul chinez Huawei, acuzând folosirea sintagmei ALL-VIEW DISPLAY

EXCLUSIV Brașovenii de la Visual Fan, care comercializează gadgeturi sub marca Allview, atacă gigantul chinez Huawei, acuzând folosirea sintagmei ALL-VIEW DISPLAY
scris 15 apr 2021

Compania Visual Fan din Brașov, care comercializează gadgeturi sub marca Allview, a chemat în judecată subsidiara locală a  Huawei, reclamând faptul că gigantul chinez i-ar fi folosit marca prin sintagma ALL-VIEW DISPLAY și ar fi generat astfel o asociere fictivă între brandurile Allview și Huawei, de natură să creeze confuzie printre clienți, indică date obținute de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Acțiunea a fost declanșată și într-un moment în care compania brașoveană, cum a anunțat în premieră Profit.ro, se pregătește să vină la bursă.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri

"Visual Fan SRL a chemat în judecată Huawei Technologies SRL, solicitând sistarea utilizării neautorizate a mărcii Allview și recuperarea prejudiciului provocat prin această folosire fără drept a mărcii, începând cu luna decembrie 2018. Pârâta a folosit, în comunicarea comercială, sintagma ALL-VIEW DISPLAY, generând o asociere fictivă între brandurile Huawei și Allview, de natură să creeze confuzie în rândul publicului consumator și să lezeze drepturile deținătorului legal al mărcii Allview", a transmis compania românească pentru Profit.ro.

Contactați de Profit.ro, reprezentanții subsidiarei Huawei din România nu au dorit să comenteze.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Compania brașoveană mai susține că titularul exclusiv al mărcii Allview este Visual Fan SRL atât la nivelul României, cât și al Uniunii Europene, iar prerogativele asupra acestei denumiri comerciale derivă din Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, precum și din Regulamentul (UE) 2017/1001 al Parlamentului European și al Consiliului privind Marca Uniunii Europene.

Brandul  Allview este prezent pe piață din 2004, operând și pe piața IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Republica Cehă, Malta, Grecia, Lituania, Letonia și Estonia.

EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București

Compania comercializează telefoane mobile și ceasuri inteligente, laptopuri, tablete și televizoare inteligente.

Visual Fan este controlată de Florentin Lucian Peticilă – 92%, alături de Manuela Peticilă – 5% și Camelia Ștefania Cotuna – 3%, potrivit www.termene.ro.

La finele lunii martie, compania a anunțat că, în 2020, afacerile companiei au atins 404,61 milioane de lei, cel mai ridicat nivel din istoria de 19 de ani a companiei.

Profitul net s-a situat la 4,88 milioane de euro (23,86 milioane de lei), după un an de creștere a vânzărilor pentru echipamentele electronice, dar în care Allview a valorificat și alte oportunități comerciale apărute în relația cu China, pe fondul pandemiei de COVID-19.

Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală

Hua­wei este unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piața de smartphone-uri. Anul trecut a vândut în România peste 1 milion de smartphone-uri, iar veniturile au atins 240 de mililioane de dolari, mai mari cu 12% față de 2019.

La nivel mondial, Huawei a încheiat anul 2020 cu venituri de 136,7 miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
visual fan
allview
huawei
marca
litigiu
instanta