Allview: Românii sunt dispuși să cheltuiască cu 20% mai mult pentru un smartphone nou

Allview: Românii sunt dispuși să cheltuiască cu 20% mai mult pentru un smartphone nou
scris 21 mar 2017

Românii vor fi dispuși și în acest an să cheltuiască cu 10-20% mai mult pentru un smartphone nou, dar au și exigențe mai mari, în contextul în care producătorii vor continua tot mai des să aducă îmbunătățiri ale dispozitivelor și în acest an, precum efecte DSLR, zoom optic și autonomie sporită, a declarat, pentru News.ro, directorul general al Visual Fan, compania care deține brandul autohton de smartphone-uri și tablete Allview, Lucian Peticilă.

Românii au cheltuit anul trecut 823 milioane euro pe telefoane mobile, acest segment fiind cel mai mare din cadrul sectorului bunurilor de folosință îndelungată analizat în raportul GfK Temax.

Urmărește-ne și pe Google News

Românii sunt dispuși și în acest an să cheltuie mai mult pentru aceste dispozitive mobile, în condițiile în care producătorii vor continua să aducă cele mai noi tehnologii existente pe piață, consideră reprezentanții Allview.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Am constat de la un an la altul că românii își îndreaptă atenția spre telefoane cu performanțe sporite, fiind dispuși să chetuiască mai mult cu aproximativ 10-20% față de telefonul deținut anterior. Ne așteptăm așadar la creșteri în gamele noastre medii și premium”, a spus Peticilă, pentru News.ro.

În alegerea unui smartphone, cei mai mulți clienți vor un produs performant și cu un design plăcut, dar sunt atenți și la raportul dintre calitate și preț. În acest context, lupta dintre competitorii care activează în domeniul tehnologiei va deveni mai aprigă în 2017.

”Cu siguranță va fi un an în care tehnologiile noi vor încerca să câștige tot mai mult teren în stilul de viață al utilizatorilor. În ceea ce privește smartphone-urile, tendința definitorie se axează pe dezvoltarea performanțelor camerelor, unde vom vedea tot mai des efecte DSLR și chiar zoom optic, precum și pe autonomia sporită a dispozitivelor”, a afirmat directorul general al Visual Fan.

Sony lansează smartphone-ul Xperia L1 CITEȘTE ȘI Sony lansează smartphone-ul Xperia L1

Chiar dacă în ceea ce privește piața telefoanelor inteligente nu așteaptă salturi spectaculoase în acest an, Allview estimează pentru 2017 o creștere cu 10% a cifrei de afaceri, ca urmare a consolidării cotei de piață pe acest segment.

În 2016, Allview a vândut peste un million și jumătate de dispozitive, iar cele mai multe dintre acestea au fost smartphone-uri. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 60 milioane euro, iar pentru acest estimarea este de 66 milioane euro.

Totodată, compania vrea să-și diversifice produsele în zona smart home (dispozitive inteligente pentru casă).

”În plus, ne dorim să ne diversificăm tot mai mult produsele în zona smart home, unde suntem în discuții cu mai mulți dezvoltatori de proiecte rezidențiale și cu retaileri specializați în amenajări interioare. Este o nișă pe care noi activăm de la sfârșitul anului trecut și previzionăm o dezvoltare impresionantă în viitorul apropiat, pentru că nevoia de automatizare este următorul pas spre creșterea confortului și siguranței unei locuințe”, a declarat Peticilă.

Bixby este alternativa Samsung la Siri CITEȘTE ȘI Bixby este alternativa Samsung la Siri

Allview estimează și creșteri pe piețele externe, unde au fost realizate investiții în ultimii ani. În prezent, Allview are o cotă de piață estimată la 10%, din punctul de vedere al numărului de unități comercializate, potrivit directorului general.

viewscnt
Afla mai multe despre
allview
smartphone