Șoferii auto din România au la dispoziție, începând de luni, aplicația Twelp, care își propune să le sară în ajutor atunci când se confruntă cu probleme tehnice.
Twelp este o aplicație disponibilă pentru smartphone-urile cu Android și iOS care își propune să ajute șoferii ce se lovesc de probleme tehnice care impun asistența unei companii specializate.
Indiferent de tipul problemei, că este o pană, o defecțiune tehnică ori un accident, șoferii pot folosi Twelp pentru a chema cea mai potrivită firmă de asistență rutieră. Prin intermediul, 9695, partenerul exclusiv în România al aplicației, șoferii pot alege dintr-o rețea vastă de firme de asistență rutieră verificate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Șoferul nu trebuie decât să specifice în cadrul aplicației Twelp tipul problemei tehnice și să aleagă una dintre firmele de asistență rutieră disponibile. Localizarea se va face automat, astfel încât mașina de asistență va ști unde trebuie să ajungă, indiferent de locul unde s-a produs problema.
Cât timp așteaptă, șoferii pot urmări în aplicația Twelp traseul mașinii de asistență trimisă, știind astfel oricând unde se află aceasta.
Dezvoltată de 1616.ro, Twelp simplifică și procesul de plată. Astfel, șoferii pot plăti pentru serviciile de care beneficiază direct din cadrul aplicației.
Furnizorii de servicii, la rândul lor, au la dispoziție aplicația Twelp Assist, prin care pot intra în legătură cu clienții care le solicită serviciile prin intermediul aplicației Twelp.