Google a lansat ceea ce numește Gmail Q&A, o soluție de inteligență artificială pe care utilizatorii plătitori ai serviciului de e-mail al companiei o vor avea la dispoziție.
Bazat, bineînțeles, pe Gemini, Gmail Q&A va juca rolul unui asistent digital virtual cu atribuții legate de e-mail, căruia utilizatorii îi pot adresa diverse întrebări.
Acesta poate să rezume conținutul discuțiilor, dar răspunde și la întrebări specifice. În acest sens, Google spune că Gmail Q&A poate găsi rapid informații ce pot ajuta echipele de vânzări și marketing să câștige timp.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Chatboții continuă să sufere de așa-numitele halucinații, astfel că, utilizatorii care vor să fie siguri pe acuratețea informațiilor, ar trebui să verifice și singuri dacă răspunsurile chatbot-ului sunt corecte.
Noua facilitate va fi disponibilă doar abonaților și, deocamdată, doar în aplicația Gmail de Android, cu o lansare ulterioară pe iPhone.
Între timp, utilizatorii care aleg să nu plătească pentru un chatbot care le poate oferi informații false, au la dispoziție tradiționala funcție de căutare.