Grupul de firme Orange România a consemnat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri consolidată de 383 de milioane de euro, în scădere cu 0,7% față de intervalul similar din 2022.
"Rezultatele trimestrului reflectă creșterea vânzărilor de echipamente și ale serviciilor de fibră optică, dar și diminuarea veniturilor pe fondul reducerii ratelor de terminație și al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieței", explică Orange România.
La finele lunii martie 2023, grupul Orange România, care include Orange România, Orange Romania Communications (fost Telekom Romania Communications, fost Romtelecom) și Orange Money, furniza servicii mobile către 9,9 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,2 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,3 milioane de clienți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În urmă cu un an, la 31 martie 2022, grupul Orange România furniza servicii mobile către 10,5 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.
Potrivit companiei, acoperirea rețelei 4G a ajuns la 98,71% din populație, în timp ce acoperirea 4G+ a atins 80,87% din populație, prin extinderea serviciilor în 143 de noi localități urbane și rurale.
În ceea ce privește rețeaua 5G, din acest trimestru orașele Arad și Sibiu beneficiază de acoperire 100%, numărul total al orașelor cu conectivitate 5G ajungând la 28.
Tot în primul trimestru al acestui an, 218 noi localități au primit acces la servicii de internet de mare viteză și TV prin fibră optică.
Pentru Orange Money, aplicația de servicii financiare digitale, T1 2023 a însemnat un total de 1,6 milioane de tranzacții. Dintre acestea, atât tranzacțiile online, cât și cele cu dispozitive mobile au crescut cu aproape 30% față de aceeași perioadă a anului 2022.
CITEȘTE ȘI FOTO iSTYLE a deschis primul magazin Apple Premium Partner în România. Vânzările retailerului au atins 111 milioane de euro în 2022. "A fost un an fascinant pentru noi.""Reziliența a caracterizat rezultatele noastre din primul trimestru al anului 2023, perioadă în care ne-am îndreptat investițiile spre zona de rețea, inovație și digitalizare, cu accent pe extinderea rețelei de internet de mare viteză și TV prin fibră optică. Deși economia globală trece printr-o perioadă dificilă, resimțită și în modul de consum al clienților, ne bucurăm că am putut să le oferim acestora servicii de calitate, prin care să le îmbunătățim experiența de utilizare în ecosistemul nostru. Vom continua să susținem dezvoltarea digitală a României, obiectiv prioritar pentru companie, și să contribuim la crearea unei societăți digitale durabile și incluzive, vitală pentru noi, dar și pentru generația de mâine (...)", a declarat Liudmila Climoc, directorul general al Orange România.