Poșta Română a cumpărat 200 de mașini, iar valoarea acestei investiții este de 19 milioane de lei, a declarat directorul general Compania Națională Poșta Română, Valentin Ștefan.
Imagini pot fi văzute în material și în GALERIA FOTO
„Poșta Română se deschide, Poșta Română vrea să arate că este parte din viața românilor în fiecare zi și ce se întâmplă aici este un exemplu. Am achiziționat 200 de mașini care reprezintă undeva cam la 20% din parcul auto, îl vom înlocui, îl modernizăm. Achiziția este în valoare de aproximativ 19 milioane de lei și este un prim pas în modernizarea și creșterea mobilității companiei”, a afirmat Valentin Ștefan, citat de news.ro.
El a mai afirmat că Poșta Română nu trebuie doar să se modernizeze, ci trebuie să și crească.
„Mașinile vor fi împărțite după nevoie, cel mai probabil în București vor rămâne cam 10%. (…) Parcul auto vechi se va reînnoi, înlocuim mașini vechi de 15 ani cu acestea noi. Nu ne oprim aici, mergem mai departe pentru că Poșta Română nu trebuie doar să se modernizeze, trebuie să și crească așa că avem planuri mari”, a explicat directorul general al Poștei Române.
Întrebat cât de vechi este acum parcul auto al Poștei Române, Valentin Ștefan a răspuns: „O bună parte din mașini au fost achiziționate în ultimii ani, cam o treime sunt cumpărate în ultimii doi, trei ani, restul mai vechi”.
El a mai fost întrebat dacă înnoirea parcului ajută și la diversificarea serviciilor Poștei Române.
„Înnoirea parcului ne ajută la îmbunătățirea calității. Poșta Română cred că are mult prea multe produse, din contră trebuie să reducem numărul de servicii și produse și să ne specializăm pe câteva produse bune și acolo să oferim calitate. Este o renunțare naturală aș putea spune. Sunt unele volume care scad, poșta clasică, tot ce înseamnă scrisori, este în scădere de mai bine de zece ani și ne așteptăm ca în următorii cinci-zece ani să nu mai reprezinte o linie de business semnificativă și evident trebuie să facem coletărie. Ne dorim foarte mult să avem un cuvânt de spus cât mai puternic în tot ceea ce înseamnă curierat în România”, a mai afirmat directorul general al Poștei Române.
El susține că această companie are forța să se bată cu firmele de curierat existente pe piață.
„Acum zece ani era invers. Poșta este un colos și toate aceste companii mici, locale se luptau cu Poșta Română. Nu am nicio temere că Poșta Română poate să ajungă din nou acolo unde este locul, în vârf. Până la urmă avem cea mai mare cifră de afaceri din industrie, avem cel mai puternic acționar – statul român și avem poate cei mai minunați angajați – poștașii”, a mai adăugat Valentin Ștefan.
Acesta a precizat că investiția de 19 milioane de lei a fost suportată o parte din bugetul companiei și o parte dintr-un credit la Eximbank.
Potrivit e-licitatie.ro, mașinile au fost furnizate de Renault Commercial Roumanie pentru suma de 18,89 milioane de lei, fără TVA. Asigurator vehiculelor este Omniasig Vienna Insurance Group. Mai multe detalii AICI.